A következő autók fordultak meg a kezemben:

 

1. VW Golf I Gti 82-es

Amikor megkaptam nagyon, örültem a járgánynak, de sajnos a 9. napon sikerült kiütnöm a ringből

 

2. Peugeot 205 Gti 88-as

Ez már komoly gép volt. A motorját kemény 1 hónap után kiütöttem a ringből. Utána egy új motor került bele, de

Annak is 5000km után csúnya hangja lett, így eladás következett.

 

3. BMW E30 323i 84-es

Az első BMW-m. A Peugeot után úgy döntöttem, hogy nem kell több márkátlan autó így vettem meg ezt a

BMW-t. Majdnem egy évig gyilkoltam és az autó hibátlan volt. Ezzel meglehetett tanulni egy komolyabb

Hátsó kerekes autót vezetni. Aki egy viszonylag erős hátsó kerékhajtású autót akar az ilyet vegyen.

 

Itt abban az állapotában látható, ahogy megvettem.

 

 

Itt éppen kereket cserélek lelkesen

 

Itt még betört hátsó lámpával látható

 

4. Opel Astra GSi 2,0 16V 96-os

 

Ezt az autót azért vettem, meg mert 16eKm volt benne és bőrön kívül full extrás volt. Kell ennél több?

Hát kell a jel és a márka, ez nem BMW. De ehhez kellett majdnem fél év. Ezzel a verdával 12eKm-t

Mentem és a végén kezdett minden baja lenni… Pedig fiatal volt és szint még járatós.

És ekkor találtam rá az 5-ös számúra…

 

5. BMW E36 M3 Evo 1. 92-es

 

Ezt az autót taposom a mai napig. Soha nem hittem volna, hogy lesz egy majdnem 300LE-s autóm /286LE/.

Ez egy N-csoportos versenyautó volt, ezt a BMW Motorsport GMBH építette. Emiatt sok minden nem

egyezik a szériával. A 7-es BMW /E32/ fék rendszere van rá építve. Most már 9 hónapja nálam van. Sajnos

ez egy versenyautó volt így ennek is voltak és vannak hibái, de ha az ember oda parkettázik neki, akkor az

mindent feledtet.

Ebbe nincsen speed limit, így a végsebessége 265km/h volt /5.-be letiltott 7250 rpm/. És ha az ember normálisan /max 180 km/h/

közlekedik akkor max 12-14 literrel el lehet mászkálni.

De ha nagyon akarom akkor simán betudom vinni a fogyasztást 10 liter alá, de én nem akarom.

Most március 14-én kint voltam vele a Hungaroringen és sikerült lenyomnom vele egy összkerekes 2,0 16V Turbo

Toyota Celicát. Ami chip tuningos volt, a gazdija szerint 300LE volt a gép. Szóval hátsókerékkel is lehet szépet

produkálni.

 

További info az M3-rol ha ráklikkelsz a képre

 

6. BMW E30 325iX 86-os

Ez az autó nem volt sokáig nálam, mert ezt októberben vettem a télre.

A járgányban volt egy chip tuning + sport vezérmű tengely, és mindez összkerék hajtással.

0-100 km/h-ra 7 sec alatt gyorsult, ami egy összkerekes géptől /ami nem turbó/ szerintem hibátlan.

Egy nagy baja volt, hogy 15 liter alatt nem nagyon akart fogyasztani…

 

7. Lada 2104

Az iX utodja meglett! Egy 91-es 2104-es Lada! Hát nem egy repülőgép de nem is 15 litert fogyaszt…

Jelenleg a motorja még gyári, de le van ültetve és kemény gátlók vannak alatta.

Szinte minden reggel ment 160-at...

8. BMW E34 525TDS Touring Executive

Nehezen de meglett az ///M3-as és a Lada TT utodja!

95-ös évjáratú gyári állapotú és nagyon jól fogyaszt, vegyes használat mellett 6,9-8 liter gázolaj...

Szerintem egy több mint másfél tonnás autótol ez hibátlan, és itt jegyzem meg, hogy mentem

vele 210-et is 4500-as fordulat mellett :)))

9. BMW E30 325i

Ha tetszik klikkelj a képre...

Vissza